fredag 13 augusti 2010

Från och med nu.

Igår träffade jag Emely för första gången på förtok för länge! Roligt var det iaf och åt kanske lite för mkt götta haha.. Såg en film som det sjukaste jag sätt, vilket resulterade i att jag körde bilen hem rädd. Rädd att bilen skulle stanna och jag skulle bli bortförd av en pervotyskgubbe, som sedan sätter ihop mig med två andra och bildar en människotusenfoting. Ja det var alltså vad filmen handlade om HAHA STÖRT! dom satt ihop mun mot röv. VEM KOMMER PÅ SÅNT ?! hahahahah ååh cp film.

Idag cyklade jag till jobbet(1mil) kl 8, lite duktigt. Och såklart ska det vara 5000grader ute när man ska sitta inne hela dagen ganska så typsikt.

IDAG åker jag till Evis, ROLIGT! Den bruttan kan man inte ha annat än roligt med!!
Nu ska jag återgå till att klippa ut fyrkanter tills händerna krampar bajj

1 kommentar:

Emeklyyylyl sa...

hahahah, alltså usch, så förbannat kass film så det finns inte!?! jag vill ha franske VAFFLRE nu igen. förövrigt! snygga bilder haha!