söndag 8 augusti 2010

Just human.













































(bild, weheartit)

Snart blir det roadtripp och jag längtar såå. Kommer bli awesome!
Idag har det varit så galet varmt så jag och Ellie mest legat hela dagen.
Inte orkat ta tag i något alls. Lite skönt.
Sen så fick jag besök av en Jesper, åt massa gött och såg bästa filmen The Benchwarmers samt Napoleons fina dans haha! Trevligt vare och nu har jag ont i magen.. Attans mage.
Nu ska jag nog lägga mig och sova på min otroligt osköna säng.. hände en liten olycka som var mitt fel, Ellie hade ingen blöja när hon sov så ja, den blev b l ö t hehe.. så har varken täcke kudde eller övermadrass.. stackars mig.
GODNATT

1 kommentar:

Anonym sa...

Typiskt för det var just den helgen vi tänkt. efter den helgen börjar jag skolan, och jag har inte råd innan den helgen, får lön den 25 :S DRYGT! hmmmmmmm!!½
/EVIS