torsdag 24 februari 2011

Caps

Nu har jag sovit bort 3 dagar, hela dagar.
Och jag tror att jag håller på att bli lite frisk, jiho! Och sorry Helen att jag smittade dig med denna dynga KRYA PÅ DIG!
Detta är nog det värsta jag haft någonsin, fyfasen jag har nog hunnit ha allt på 4 dagar. Migrän feber hosta illamående och min kära mage gav upp hehe men det är inte direkt nått ovanligt. fuck you mage!

Nu har jag fruktansvärt tråkigt! Den stackars personen som träffar mig först kommer att få lida med en för prat glad Louise, en sån som aldrig slutar prata! Fast jag kom på att jag inte har någon röst. AAAAAAAAAAAH JAG KOMMER BLI GALEN JAG MÅSTE FÅ PRATA MED NÅGON!
SEN ÄR JAG SUGEN PÅ GODIS !

SEEEEEEEEEEN SÅ SAKNAR JAG JESPER! (BLI FRISK)
CAPS 4 LIFE !

2 kommentarer:

peppe sa...

i loves you sötgo paj'n!

H sa...

Jag spydde, vad jag är rätt säker på var snor, i morse klockan 8 då jag kravlade mig upp ut sängen och tryckte i mig migrän medicin och satte mig i duschen och spolade vatten mot huvudet. 3e dagen jag lever på enbart bananer, energin är totalt borta, haha! Vad är det som händer?!