söndag 9 november 2008

helgen

Så vart det fredag! Började med skolan yes, sen så hälsade jag på Jimmy @ stale ficl två lussebullar som var sjuuukt goda! SEEEN så fick jag tag i Sandra och det bar av till Håknäs, fick massa god mat, bastade och åt massa choklad, klippte och färga Sandra som blev fin i lugg !! Sen pratade vi bara en massa, haha Sandras familj är ändå galet sköna haha!
Sen så bar det av till stan igen på lördag morgon, inte så taggar på att kliva upp typ 8 men aja, Liten dramatisk resa till bussen bara haha, typ nära döden upplevelse hahha!

Sen när jag kom till stan så mysa jag bara en massa med Nuss ellie ! och sånt, sen blev klockan mkt och jag skulle ta ultrabussen till umedalen men ja det gick sådär fitt umeå med dessa fitt bussar som bara har sitt tider! ah, jag blev lite smått gale men det gick tillslut. Kom fram till Linn som spelade röjj som vanligt hahaha! Sen drog vi och bastade med en massa folk, sprang halvnakna på gräsplaanen, drog in en massa svarta kusar i bastun osv haha! Sen Så cyklade jag Linn och Andreas till LINN och såg på lejonkungen, ja den är ju fin men inte så bra att jag skulle kunna se det typ tusen gånger så man kan alllllllllllt utantill men ja det finns ju sånna ja!

Sen idag så har jag varit hos jimmys farmor och ska snart till min söta farmoooooor ! och så klart FIRAT pappa! PUSS

Nu ska jag göra lite läxa eller försöka, hejsssss

1 kommentar:

Linn sa...

louise! vad är det jag läser? klagar du på att jag kan lejonkungen utantill? :O
det är ju en del av min charm!
haha (A) PUSS