torsdag 6 november 2008

ONSDAG

Först så drog jag och Ellie till mormor och ritade och såånt, sen tog jag bussen till stan mötte fruktagnes och vi drog senare till lokalen, där vi skatade lite och åt frukt och jag fick min underbara tröja ! SJUKT FIN !. Trevligt ! :D Sen kom Jimmy och levde om, så vi fotade honom lite, seeen när det kom en massa folk så drog vi vidare till Willys där jag köpte massa onyttigheter och Agnes fick en julkalender haha! Sen myrorna seeeen bussen tillbaka till vasaplan, TACK för en trevligt eftermiddag haha :D ! måste göras om !

Sen drooog jag till Linn vi åt MAAAT och sen cyklade vi vidare till tötisvovvisarna som är på bilderna nedanför. Chillade där till sena kvällen! Blev lite för trött. gick en långmörk väg till puls (jättemktmegapuls). Linn fann en tia cooolt. köpte pepparkakor (häärligatider), Andreas sög på att ta kort, ja verkligen SÖG ! haha kul. ja sen så cyklade Vi hem vid 11-12 ? värsta mys när det var kallt och mörkt, vi pratade hela vägen hem, TACK LINN ! JA vi är även lediga idag YEAH ! Så vi ska ta en prommis och sola lite ! Y
Sen blir det lite träning, hoppas gymmmmet är öppet bara annars blir det bara att simma. Ska bli skönt, JAG TAGGAR HELG ! !!





2 kommentarer:

Agnes sa...

haha fint namn, fruktagnes!
tack själv, det var kul, det gör vi igen!

Rebecka sa...

SKOJ :D