måndag 16 februari 2009

liketheveryfirsttime

Idaaag var det för kallt ute, jag nästan dog på väg till skolan!! Sen har jag gått och varit taggad på att simma hela dagen, så när jag väl kom till hallen så var alla där eller ja vi kom typ samtidigt allihopa haha TAJMINGGG kallas det! Ja vi var övertaggade allihopa och väldigt pratglada, det ägde! Har nog aldrig varit så taggad på att simma ! Eller så var det typ 5 årsen, men aja det känns super !

Imorgon ska jag ha en simlektion med klassen och det är verkligen as svårt att göra ett pass, jobbigt. Sen så har jag varit duktig och gjort lite läxa nyss !
Taggar även helgen! snöskulptur och kanske massa chill det ska bli trevligt. :) Nu funderar jag på om jag ska ta och göra en macka eller inte, känns lite jobbigt men min mage vill nog ha en!
goodnatt

Inga kommentarer: