onsdag 25 mars 2009

sovmorgon....

Bajs, jag började klockan 11 idag och kom till skolan vid 9.. inte kul !
Igår var nog den värsta dagen någonsin, eller ja kanske inte men nästa, allt gick bara skit, ipoden blev cp ! alla låtar försvann. Sen så laggade datorn i hop så man kan inte sitta på internet eller msn anymore. Sen hoppas jag verkligen att betalningen inte blir sen, skulle verkligen sug balle isf...

Idag blir det stan och kanske fika, sen hem och göra våfflor! GOTT med glass och allt. Sen måste jag göra khi uppstatsen som jag inte han börja med eftersom att allt bara sket sig och jag blev så arg sååååå det sa bara poff.
Ni vill jag verkliegn ha lov, jag vill till fjällen men det blir inte min familj far utan mig, kuul. Rebecka åker snart tillbaka.. sämst!

Nu måste det fan bli sommar snart jag blir galen. Jag vill ha sol och värme !
Nu ska jag ta och äta min uderbara muffins som jag och becka gjorde här om dagen, så sjuke bra dom blev och stora ! ska lägga in en bild sen !
heejsss.

Inga kommentarer: