måndag 23 mars 2009

You are.

Fredagen : Så var det Tobias begravning, du ska vara stolt Tobias den blev hur fin som helst! Vila i frid. Sedan följde jag Rebecka hem, där vi åt goda pizzor med henne släkt, sen pratade vi med hennes duluthfriends vilket var kul inte för att jag sa nått men haha.

Lördagen : Tog jag det bara lugge, Felicia och Björn kom förbi och fick massa barnkläder. Ellie blev helt galen och sprang bara runt och hoppade fast hon har hög feber snuva och hosta! Då är man inte en mes alltså, mysan. Sen så gick vi och åt på pizzeriaaan det var gött, blev även lovad fattiga riddare? ja jag vet inte men nått sånt var det iaf jag taggar! Läste även ut den 4.e boken, jag sparade på den i typ två dagar men jag kunde inte hålla mig längre, men ja den var braaa!

Söndagen : Chillade jag och Ellie hela dagen vi bara möööös en massa! Sen var det träning, låång passet på 3600m men det var as skönt! Körde även hem från träningen med vår bajsfåård men det gick ganska bra, haha det är så sjukt kul att köra med min papá så det finns inte! Det går inte en minut utan att pappa drar ett skämt eller ser livrädd ut hahahahahah!

Idag : Så har jag och Ellie mysat en massa som vanligt, hon är finaste nussan i världen! gosiseeeen! Sen så här hon tagit på sig sitt halsband kammat håret lite sen lipsyl sen var hon klar för dagen haha. Nu sover hon @ mormor så jag får städa lite, Sen så kanske en Rebecka kommer ! Jag åt även godaste lunchen idag, tea m. honung 2 kiwisar 2 blodapelsiner och jimmys tunnbröd mums!

Nu sitter jag och lyssnar på en spännande blandning av Dylan, mozart, queen, claude debussy och kings of leon, jag gillart.
Nu ska jag städa mitt underbara rum pussn

2 kommentarer:

Anonym sa...

din helg lät fin!=)
Skate på onsdag??? :D Svara var som helst, min blogg, mitt apberg, min bilddagbok!
/EVIS

Lina sa...

vad skönt att begravningen och allt gick bra! Lät annars som en mys helg! :)