tisdag 21 april 2009

You don't need any money when you look like that do you honey.

Torsdags drog jag till Sandra och vi gjorde en AWESOME kladdkaka (tack vare Linn som gav oss bästa receptet ever.) Sen såg vi på film och chillade! Fredagen var bäst med GosEllieMin, bus städning och läxa. Lördagen drog jag till stan med Ellie och jag köpte ett par as fina sandaler happppyyy ! Sen mötte vi upp Sebastian och Evelina samt en liten filur. Vi gick till deras nya gosiga lägenhet. Ellie ville bli vän med Ja vad han nu heter haha han får heta filuren, men han blev nog ganska less på henne men Ellie var lika glad ändå. Sen efter vi varit där ett tag tog vi bussen hem till Kenneth. Sen så somnade Ellie och jag tog bussen till Håknäs. Där en svältande Sandra väntade på mig, efter maten satt vi och kollade på tv och chillade i deras underbara massagesak <3

Haha sen när vi skulle somna så kollade vi efter luffare under sängen, sen så pratade vi lite för länge. Sen precis när vi hade somnat eller efter 40 min kanske så ringer en onykter filur och väcker oss haha (duskafåigen). Sen var det bara att kliva upp där vid 05.00 och dra till tävligen i Kramfors. Bussen var däremot 30 min sen.... Men dagen var rolig och simkidzn är så duktiga! :)

Nu blev det värsta låånga inlägget som ingen kommer orka läsa men skit samma !
Imorogn ska iaf jag och Linn äta pannkakooor till lunch som vi så duktigt gjort hon har öven bakat kakor !! Det kunde inte jag,.. inget smör..

Nu ska jag sova goodnight
Och en gammalgoding på Ellie min <3

Inga kommentarer: