måndag 9 november 2009

DIDIN'TGOASIPLANNED

Helgen var niiice, fredagen blev det mys med familjen, Lördagen blev det maskerad @ Flippa. Var inte Ellie som planerat, det blev inte så bra.. Utan jag var rosafarmor! rosa wct dress med rosa läppstift och rosa ögonskugga rosa väska rosa klocka osv! haha en ung Farmor alltså. Ja iaf så hade vi asm kul, GRATTIS FILIPPA ! Sen så kom Becka och hämtade mig, vi fikade gomackor och pratade långt in på natten ( blir alltid så..) haha, sen så kom Becka på den bra ideen att vi provar om vi kan vara tysta i 5min, vilket resulterade i att båda somnade på 1sek typ haha.. Sen vaknade vi upp vid 11, bakade bananbröd och åt för mkt av det sen skrev vi upp alla saker vi ska göra när vi drar till englandet, taggaaade sen sprang jag till bussen mötte bästa Eija, pratade om hemskheter på bussen, kom hem CHILLADE åt gjorde bästa efterätten gratta Pappasen sen skrev tal som crazy. Eller nästan iaf haha.. Sen imorse så försov vi oss med en timme, haha skillat! men vi hann 7min sen var vi klara. Nu sitter vi i skolan och dör, sjukt slitna tjejer haha.. och Hungriga men lunchen väntar inom kort höhö bilder från helgen kommer snart.

Flippas presenter av miglinnnorris, happy blev hon













Inga kommentarer: