måndag 9 november 2009

Sunlight creeps in between the curtains

Just nu är jag bara så trött, ska nog sova innan 12 idag ska försöka iaf!! Nu har Eija åkt hem, hon glömde dock sin mp3 stackarn, vi som la in nya låtar och allt aja.. Hoppas du överlever resan utan musik Eija ! Kan inte fatta att hon redan skulle hem.. Tråkigt, men förhoppningsvis kommer hon till jul igen det skulle verkligen äga!

Vi hann även klart talet vilket känns toppen, nu ska man bara lära sig det haha.. Aja det får gå som det går har iaf gjort det! Nu är jag bara så sjukt trött så jag vet inte var jag ska ta vägen eller jo sängen men ja.. haha okej.. God natt snart

1 kommentar:

eija sa...

Jag överlevde konstigt nog! Satt och skrev talet direkt ur huvudet och gjorde annan läxa.
Synd att jag va tvungen att fara hem och hoppas att jag kommer snart igen!